1973年生。博報堂のエグゼクティブクリエイティブディレクター、HAKUHODO THE DAY代表を経て、2017年にブランドの課題解決ではなく、可能性創造をリードするブランドエンジニアリングスタジオ EVERY DAY IS THE DAYを青山尋紀と立ち上げる。
過去には、adidas、NIKE、Mercedes-Benzのクリエイティブディレクターを歴任。近年は、広告プロモーションから、商品開発、事業開発、VI、CI、空間デザインや都市のブランディング等、クリエイティブの社会実装を実践。
GOOD DESIGN AWARDをはじめ、ACCマーケティングエフェクティブネスグランプリ等受賞。2018年から、渋谷未来デザインのフューチャーデザイナー、横浜市立大学先端医科学研究センターのエグゼクティブアドバイザーを務めている。趣味は、珈琲と最近始めたスキー。
Born in 1973. After working as the executive creative director of Hakuhodo and the representative of HAKUHODO THE DAY, in 2017 Natsuo Sato launched EVERY DAY IS THE DAY, a brand engineering studio that leads the creation of possibilities, not the solution of brand issues. In the past, he… served as a creative director for adidas, NIKE, and Mercedes-Benz. In rece years, he has been implementing creative social implementation such as advertising promotion, product development, business development, VI, CI, spatial design and urban branding. Awarded GOOD DESIGN AWARD and ACC Marketing Effectiveness Grand Prix. Since 2018, he has been the future designer of Mirai Shibuya Design, and an executive advisor of Yokohama City University Research Center for Advanced Medical Science. His hobbies include skiing and drinking coffee.